Interactieve en informatieve tafels


Waar ik mij vooral over verbaasd heb tijdens mijn bezoek aan Euroshop, waren de applicaties van het touchscreen-type die werken volgens de tablet-pc technologie (iPad & Co).

Eerlijk gezegd had ik gedacht dat ze een hoge vlucht zouden nemen, maar uiteindelijk waren er maar heel weinig stands met echt interactieve oplossingen.

Hiernaast een tafel waarop men een product plaatst (een beauty care product bijvoorbeeld). Onder het product staat een code (type QR-code). Door het product op de tafel te zetten, kan de potentiële shopper allerlei informatie opvragen over het product in kwestie, complementaire producten enz. In feite alle informatie die men graag wil geven.

Ik heb ook andere soortgelijke toepassingen gezien, maar dan als wandversie die men in een vitrine kan plaatsen.

Workshop : Clinics > Do’s & don’ts in-store communication > NEW EDITION Q1.2011

Bookmark and Share

View Vincent De Coster's profile on LinkedIn

Leave a Reply

