Lipton > de theedoos bij Rewe City


In deze Rewe City in de kelder van een winkelcentrum staat deze Lipton display met een originele vorm. Het springt niet meteen in het oog wanneer je ervoor staat, maar het is… het is… een kopie van een theedoos (Lipton Pyramid gamma).

En als ik schrijf dat de link niet meteen duidelijk is, dan is dat omdat ik meerdere keren voorbij de display gelopen ben, voordat ik het doorhad. En omdat ik een van de heavy-consumers van het merk ben, had ik het toch snel moeten doorhebben.

Tenslotte stel ik me vragen bij de volumeverhouding van de display ten aanzien van het aantal beschikbare verkoopeenheden, terwijl de display net geleverd is en de verkoop begint. Twee, maximaal drie trays?

Bookmark and Share

View Vincent De Coster's profile on LinkedIn

Leave a Reply

